Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Βιογραφικό

Απόφοιτος του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος με θέμα «Το Ελληνικό Θέατρο από την Αρχαιότητα ως Σήμερα».
Έχει διδάξει «Διδακτική του Θεάτρου» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας και Θεατρική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/ Λύκειο Γέρακα, στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού, σε πλήθος δημόσιων ΙΕΚ και σε διεθνή προγράμματα παιδαγωγικής μέσω του θεάτρου (με τελευταίο το πρόγραμμα της ΄Υπατης Αρμοστείας και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με τίτλο «Και αν ήσουν εσύ»).
Διδάσκει Ιστορία και Δραματουργία Θεάτρου σε δραματικές σχολές στην Αθήνα ενώ έχει  διευθύνει βιωματικά θεατρικά εργαστήρια σε πλήθος πανεπιστημιακών φεστιβάλ θεάτρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο, Μεξικό, Αγγλία, Ιρλανδία, κ.ά.
Είναι συν-συγγραφέας των βιβλίων «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή» (ΙΔΕΚΕ, 2007) και «Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης», (εκδόσεις Κέδρος, 2011). Έχει συντάξει τους Οδηγούς Σπουδών των Καλλιτεχνικών Σχολείων για τα μαθήματα Σκηνοθεσία Θεάτρου και Αισθητική/Σκηνοθεσία Κινηματογράφου του ΙΕΠ (2015).
Την περίοδο 1997-2004 ήταν Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου.
Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις για νέους: Μετά τον Αφρό Tζακ Θορν  Ρισπέκτ /Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο, Αριστοφάνη Όρνιθες, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, Γκαίτε Φάουστ, Σοφοκλή Αντιγόνη, Aριστοφάνη Νεφέλες, Ευριπίδη Ελένη, και περιπατητικές παραστάσεις όπως Δημόσιο Σήμα/ Επιτάφιος του ΠερικλήΊχνη- η αναζήτηση του Πυθαγόρα, Καθ’ οδών /ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας. Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός σε περισσότερες από 30 παραστάσεις θεάτρου και χορού. Έχει διοργανώσει πλήθος φεστιβάλ Νέων Δημιουργών σε συνεργασία με διάφορους οργανισμούς και θέατρα.
Από τον Απρίλιο 2016 ως το Σεπτέμβριο του 2019 ήταν σύμβουλος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και Καλλιτεχνική Υπεύθυνη του προγράμματος «Εκπαιδεύοντας το Κοινό στο Αρχαίο Δράμα» καθώς και στο Διεθνές Θερινό Σχολείο Αρχαίου Δράματος «Λύκειο Επιδαύρου».

Περιγραφή μαθήματος

Η ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού και τα επιμέρους ζητήματά της ενέπνεαν διαχρονικά τα έργα των μεγάλων θεατρικών συγγραφέων. Συνδυάζοντας τη θεωρία με την πρακτική  οι σπουδαστές του μαθήματος θα παρακολουθήσουν σειρά διαλέξεων και θα πραγματοποιήσουν παρουσιάσεις στην τάξη εξερευνώντας βιωματικά το θεατρικό λεξικό (από τα πρώτα θεατρικά κείμενα μέχρι τις σύγχρονες θεωρίες σκηνοθεσίας και υποκριτικής). Μέσα από αυτή τη μαθητοκεντρική και πρακτική προσέγγιση διδασκαλίας και τη συνεχή συνδρομή υποστηρικτικού οπτικοακουστικού υλικού, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν και να κατανοήσουν επί της ουσίας τους στόχους του μαθήματος, που αποτελεί αφετηρία της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου καλλιτέχνη. Κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους οι σπουδαστές θα εξετάζονται σε γραπτές, προφορικές και ομαδικές εργασίες  καθώς και σε γραπτές εξετάσεις στο τέλος κάθε εξαμήνου.