Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Βιογραφικό

Σπούδασε κλασσικό και σύγχρονο χορό στην Ανωτάτη Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και στη συνέχεια στο πανεπιστήμιο Paris VIII St. Denis απ’ όπου και έλαβε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα πάνω στην «Τέχνη του θεάματος».
Είναι ιδρυτικό μέλος της εταιρείας So7 (www.so7.gr) με την οποία έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα τις παραστάσεις: Διαχείριση εικόνων εαυτών (Θέατρο Εντροπία 2004), Εσείς πώς ζείτε, καλά ή καλύτερα; (Θέατρο Δίπυλον 2008), Τι θα κάνουμε τώρα; (Χαβρίου 7, 2011), Ηγέτης (Θέατρο Badminton 2011), Πολιτική ανυπακοή (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, 2012), Το τέλος του κόσμου» (Bios 2012 – στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος MYBE), R.I.P Romeos Ioulietta Panta (Bios 2014, Φεστιβάλ Αθηνών 2014, Θέατρο Νέου Κόσμου 2015), Παρασκευή Παλιμπαιδισμού (Θέατρο Νέου Κόσμου, 2015), Εκτός Ορίων (Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκης, 2016 – 2017), Ένας σκύλος που τον έλεγαν Φρίκη (Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκης 2016-2017 και θέατρο The Tabernacle, Λονδίνο, 2019), Παραβολές (μουσική παράσταση με τη Δήμητρα Παπίου – El convent, 2018), Striptease (2018 – 2019) Για μια στιγμή Άγγελοι (site specific περφόρμανς 2018) Σελίδες Ερωτικής Λογοτεχνίας (Faust, Bar – Theatre – arts 2019) και Athens Escape Route: Ψηφιακό κυνήγι θησαυρού (2020) σε συνεργασία με το Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων Athens Culture Net.
Έχει χορογραφήσει και επιμεληθεί την κίνηση στις παραστάσεις Misery στο θέατρο Ιλίσια – Βολανάκης (σκην.Τάκης Τζαμαργιάς), Προμηθέας Δεσμώτης και Φιλοκτήτης στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Ο γλάρος στο θέατρο Θησείον, Τίρζα: η βασίλισσα του ήλιου και Τα χάρτινα λουλούδια στο θέατρο Ιλίσια και Η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων στο ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας (σκην. Κ. Φιλίππογλου), Θεέ μου, τι σου κάναμε; στο θέατρο Γκλόρια και Sorry… Im Greek στο θέατρο Βρετάνια (σκην. Λ. Λαζόπουλος), Θεσμοφοριάζουσες στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου (σκην. Σ. Χατζάκης), Η αρρώστια της νιότης στο ΚΘΒΕ και Στο φως της νύχτας στη Μικρή Επίδαυρο (σκην. Π. Ζούνη), Ο Άρντεν απ’ το Φέβερσαμ στο θέατρο Σχολείον σκην. Μ. Μουμούρης, Η επίσκεψη της γηραιάς κυρίας στο θέατρο Βρετάνια, Τίμων ο Αθηναίος στο Σύγχρονο Θέατρο, Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα (σκην. Λέα Μαλένη, ΘΟΚ) , Ρένα (σκην. Νικαίτη Κοντούρη, Δημοτικό Θέατρο Πειραιά), Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου και Ορφανά (σκην. Τάκης Τζαμαργιάς) στο ΚΘΒΕ, Όχι γι’ αηδόνιαΠολύ κακό για το τίποτα και Η νύχτα της ιγκουάνας στο θέατρο Αργώ και Ψίθυροι στο θέατρο Αθηνών (σκην. Αλ. Κοέν) καθώς και τις παραστάσεις του Σταμάτη Κραουνάκη με την ΣΠΕΙΡΑ – ΣΠΕΙΡΑ μεταξύ 2002 – 2007, ΜπιμπερόΡαντεβού της Τετάρτης, Δουλάρες στην Αθηναΐδα και τα Χορικά στη Μικρή Επίδαυρο ανάμεσα σε άλλες.
Έχει υπογράψει την καλλιτεχνική επιμέλεια του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης 2005, των συναυλιών Πλάτωνος 08 στο Ηρώδειο και Σαμποτάζ+ στο Παλλάς, στην παράσταση Ring στο θέατρο Ιλίσια Βολανάκης και στα Μιαούλεια το 2018 και το 2019.

Περιγραφή μαθήματος

Μέσα από τεχνικές του ευρωπαϊκού σύγχρονου θεάτρου και χορού, προσεγγίζεται η σημασία του σώματος στην ερμηνεία του ηθοποιού. Το σώμα εξασκείται στην εξερεύνηση και τελειοποίηση των εκφραστικών του μέσων. Χωρίς να επιβάλλονται τίτλοι ρευμάτων, όπως σωματικό θέατρο ή performance, η διδασκαλία κινείται πολυσυλλεκτικά: μένει ανοικτή στα ερεθίσματα της εποχής, χρησιμοποιεί βασικά στοιχεία του χορού χωρίς όμως συγκεκριμένα χορευτικά στυλ, εμμένει στη σημασία της υποκριτικής κι όχι στην επίτευξη μιας απλής χορευτικής δεξιοτεχνίας. Αποτέλεσμα είναι να εστιάσουμε πώς βοηθά το σώμα την προσέγγιση, κατάκτηση και καλύτερη απόδοση ενός ρόλου. Μέσα από την εφαρμογή των τεχνικών που διδάσκονται, οι μαθητές καλούνται να μετατρέψουν τη συστηματοποιημένη γνώση σε δημιουργική πρωτοβουλία. Η καλλιέργεια της αισθητικής παράλληλα με την τεχνική, εκπαιδεύει τους μαθητές στο να είναι δημιουργοί και όχι μόνο εκτελεστές.