Skip to content Skip to footer

Βιογραφικό

Αποφοίτησε από το Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Claremont Graduate University στο κλάδο της Θεωρίας Λογοτεχνίας και στο University of East Anglia στον κλάδο της Σκηνοθεσίας Θεάτρου. Εκπονεί διδακτορική μελέτη στο θέμα Ρητορική Υποκριτική στο Royal Holloway, University of London.
Έχει μεταφράσει και διασκευάσει για το επαγγελματικό θέατρο εκατό σαράντα έργα ανάμεσα στα οποία τα: Άγγελοι στην Αμερική του Τόνι Κούσνερ, 20 Νοέμβρη του Λαρς Νουρίεν, Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι, Γυάλινος ΚόσμοςΤραμ με το όνομα «Πόθος»  του Τένεσι Ουίλιαμς, Δαμάζοντας τα Κύματα του Λαρς Φον Τρίερ, Πιαφ  της Παμ Τζεμς, Εξόριστοι του Τζέημς Τζόυς, Η νευρασθένεια του Δρ Σρέμπερ  και Πόσο να πιω για να σου πω πως σε αγαπώ της Κάριλ Τσέρτσιλ, Δεν έχει ωραίες εικόνες της Γκέρτρουντ Στάιν, Mίζερι του Στήβεν Κινγκ, 4.48 Ψύχωση της Σάρα Κέην, Πνεύμα της Μάργκαρετ Έντσον. Έχει σκηνοθετήσει μεταξύ άλλων τα έργα Ο Τρίτος είναι πιο γλυκός των Ευγένιου Λαμπίς και Εντμόντ Γκοντινέ, Fucking Men του Τζο Ντι Πιέτρο, Τα Γεγονότα του Ντέηβιντ Γκρέηγκ, Το Φάντασμα φεύγει του Φίλιπ Ροθ (Ρητορική Εγκατάσταση στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης).
Υπήρξε μέλος της επιτροπής θεατρικών επιχορηγήσεων. Συνεργάστηκε ως Υπεύθυνος αρχαιολογικής έρευνας για το τμήμα «Ποτάμι του Χρόνου» της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων Αθήνα 2004.

Περιγραφή μαθήματος

Δραματολογία

Ο κύκλος των μαθημάτων έχει στόχο την εξοικείωση των σπουδαστών με την έρευνα των περιόδων της θεατρικής συγγραφής μέσα από τις ιστορικές, ανθρωπολογικές και καλλιτεχνικές τους πηγές. Οι σπουδαστές μυούνται σε όρους και εργαλεία της θεατρικής έρευνας και της ενεργητικής ανάλυσης και μαθαίνουν να τους εφαρμόζουν στη δράση κατά της διαδικασίας της θεατρικής δημιουργίας σε πρακτικές παρουσιάσεις.
Μέσα από την προσεκτική μελέτη θεατρικών κειμένων από όλες τις εποχές της θεατρικής λογοτεχνίας, αλλά και θεωρητικών τοποθετήσεων σε αυτά, μαθαίνουν να διακρίνουν και να ορίζουν τις διαφορές ανάμεσα στα ύφη που προτείνουν διαφορετικά λογοτεχνικά, φιλοσοφικά και αισθητικά κινήματα του θεάτρου και να αναλύουν θεμελιώδεις παραμέτρους, αναγκαίες σε μια πρόβα, όπως δραστικότητα, σύγκρουση, αντικειμενικές συνθήκες, τόξο χαρακτήρα και τόξο δράσης. Τέλος, αποκτούν μεθοδολογία που τους επιτρέπει να ενημερώνονται σταθερά και συστηματικά στις νέες εξελίξεις στον χώρο της θεατρικής συγγραφής και των σύγχρονων παραστατικών τεχνών. Το μάθημα της δραματολογίας διδάσκεται με κέντρο τον μαθητή, με τη λογική της θεατρικής πρόβας.

Λογοτεχνία – Ιστορία Λογοτεχνίας

Το μάθημα αυτό αποτελεί εισαγωγή των σπουδαστών στη συνεχή σχέση του ηθοποιού με τα εργαλεία της έρευνας της λογοτεχνίας και της χρήσης τους από τον ηθοποιό και τον άνθρωπο του θεάτρου εν γένει. Βουτώντας σε ειδικά θέματα της συγγραφής του μυθιστορήματος και της ποίησης, όπως αρχή/ μέση/ τέλος, η ψευδαίσθηση του χαρακτήρα, ατμόσφαιρα και ύφος, μετρική, μεταφορικότητα και ανοικείωση, θα επικεντρωθούμε στο πώς να τινάξουμε την πατίνα της φιλολογικής ανάλυσης από τη μελέτη των λογοτεχνικών ειδών, ώστε ο ηθοποιός να εφοδιαστεί με μέσα που θα τον στηρίξουν στη θεατρική του έρευνα. Κατά τη διάρκεια του έτους θα συνδυάζουμε θεωρητικές εισηγήσεις, παρουσιάσεις των σπουδαστών σε συγκεκριμένα λογοτεχνικά έργα και επαν-αναγνώσεις τους, αλλά και γραπτές εργασίες σε συγκεκριμένα έργα και κινήματα. Θα καταλήξουμε με την ομαδική συγγραφή ενός εγχειριδίου ιστορίας της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Στόχος είναι να δομηθεί μια μεθοδολογία έρευνας η οποία θα μπορεί να εμπλουτίζει δυναμικά την πρόβα.